8 Temmuz 2008 Salı

etkileyici sözler

• "Asla sevme, seversen ihanet etme; ihanet edeni de asla affetme!!

• "Bir insanın idealleri olmalı sonsuzluk gibi, bir insanin özlemi olmalı özlemle açan çiçekler gibi, bir insanın bir tanesi olmalı oda senin gibi

• "Ben seni sevmek için değil sevmenin nasıl olduğunu gör diye sevdim sen benim alın yazımsın

• "gece midir insanı hüzünlendiren, yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen? gece midir seni bana düşündüren yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen ?

• "GÖZLERİN DALARSA BİL Kİ DÜŞÜNDÜM SENİ, KULAĞIN ÇINLARSA BİL Kİ ANDIM SENİ, GECE UYANIRSAN BİL Kİ RESMİNİ ÖPTÜM, GÖZLERİNDEN YAS DAMLARSA BİL Kİ SENSİZ ÖLDÜM..

• "Kalbimde 3 çiçek yetiştirdim. Sevmek,sevilmek ve beklemek. Sen bunlardan ikisini kopardın. Bana sadece biri kaldı beklemek beklemek beklemek

• "Sana olan aşkım sağır bir ressamın kristal bir yüzeye düşen gül yaprağının çıkardığı sesi çizdiği zaman bitecek

• "Bir su gibi Berrak , bir Çiçek gibi sevgi yüklü , Gökyüzü gibi yalın okyanus kadar derin kelimelere sığmayacak kadar büyük bir SEVGİMİZ olduğunu sakın UNUTMA !

• "Bir soluk kadar yakın yıldız kadar uzak derler sevgi için. Uzanırsın yetişemezsin yetişirsin dokunamazsın dokunursun vazgeçemezsin vazgeçersin ama unutamazsın!!

• "ZAMAN GECE YARISI ISLAK GÖZLERİM CAMDA BELKİ GELİR DİYORUM, HANİ BİR ŞARKIMIZ VAR YA ONU SÖYLÜYORUM VE SENİ ÖLESİYE SEVİYORUM "

Hiç yorum yok: