8 Temmuz 2008 Salı

güzel sözler

• Aşkı Anlatmak Kolay Degildir, Sevgi 1 anlık Degildir Seven Herzaman Sevmez Hoşlanmak Gibi degiLdir Bağlanmak Sen Ne benim Sevdigim Nede HoşlandıgımSın... SEN Benim Hep iLk Ve Kalacak SON AŞKIMSIN.!!!

• Gözlerine Bakınca Anlıyorum Dünyadaki Güzellikleri, Sesinle hayat Buluyorum, HayaLinle Yaşamaya Calışıyorum BiRTANEM......

• Ağlamamayan bir insan Sevmiş değiLdir, Ağlamayan Sevgili Hiç Sevmemişdir, 2 Damla Göz Yaşı Aşkı NAsıl renklendiriyorsa, Senin Sevgini Çiçek gibi Büyüten Su Yerine geçer o 2 göz Yaşı AŞKIM...

• Benden Uzaklaştıkça Sevdim ben Seni, Gurbet eLLerde Çektim Hasretini, Sevmekle yetinmek inanki Zor geLir Sen Benim Bir DegiL Bİn Umudumsun BiRTANEMCiĞiM...

• Yol Değilki Bizi Ayıran, Umutlarımız Değilki Bizi Birbirimize Bağlayan Gök Yüzüne Bak ve Kalbimi Gör İşte Ben Seni Hep O gök Yüzüne Bakarak Sevdim Meleğim..

• Hayat Sensiz Olursa Seni bULmak için hayatımdan geçerim, öLümün Adı Sen Olucaksan yoLunda öLmeye Hazırım benim Dişi AzraiLim..

• Su kadar temizsin Şerbet Gibi TatLısın CanımDa Canım CananımSın, Sevgimizi Kimse Kıskanmasın, Seni Seviyorum Canımın Cananı

Hiç yorum yok: